Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Feb 2025 09:36:10 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: “Kui vanast saab uus” – audiovisuaalne rännak läbi Harku
aja

Toimumise aeg: alates 03.03.2025 kell 19:00 kuni 03.03.2025 kell 23:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Tabasalu alevik, Kallaste tn 12

Ürituse korraldaja: Harku Vallavalitsus, esindaja kultuuri- ja
noortevaldkonna spetsialist Gaile Vask, tel: 5190 8695

Turvalisuse eest vastustaja: Meeskond Security OÜ, esindaja Karel Pilt,
tel: 5662 9529, e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Liikluskorralduse eest vastutajad: Gaile Vask kultuuri- ja noortevaldkonna
spetsialist, tel: 5190 8695; sõidukite parkimine on võimalik
ümbruskaudsetes parklates

Tegemist on meelelahutusliku audiovisuaalse etendusega, kus Harku
vallamaja fassaad muutub suurejoonelise videoetenduse lõuendiks.

Kasutatakse helitehnikat ja lasereid. Etenduse looja on Eesti Valgus
Agentuur.

Üritus on suunatud kõigile vanusegruppidele, sh alaealistele. Ürituse
toimumispaika koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald